Vurdert av Billy
Toyota RAV4 (2012)
Grei og praktisk, om enn litt anonym, bil. Godt dreiemoment (diesel) og fin til å trekke vogn/henger med. Et stort minus at bakdør ikke lar seg åpne med påkoblet vogn/henger. Ellers en fin, prakti
Toyota RAV4 (2011)
Veldig fornøyd. Kommer frem overalt selv med 30-40 cm snø (forutsetter gode vinterdekk). Med låsing av diffsperre kan jeg kjøre i bratt terreng uten spoling (fint for gressplener). Har hatt bilen
Toyota RAV4 (2011)
Topp
Toyota RAV4 (2011)
Dette er en fin bil,god og romslig,fin og kjøre,ingenting unødvendig stasj falt for denne etter en liten prøvetur,dette var bilen for meg og mitt bruk... Dieselen er sterk og bra moment, bilen vir
Toyota RAV4 (2010)
Totalt sett fornøyd. Bilen går. Få problemer.
Toyota RAV4 (2010)
kjempefornøyd.
Toyota RAV4 (2010)
Trygg og driftssikker , ikke noen spennende bil
Toyota RAV4 (2010)
Min første og siste Toyota. - Blir skuffet over forventet kvalitet. Hyppige verkstedbesøk. Pris verkstedbesøk Pris reservedeler Regnsensor som plutselig ikke vil stoppe (må skru av og på
Toyota RAV4 (2010)
Meget bra og trofast bil.
Toyota RAV4 (2009)
Er meget fornøyd. Bilen passer meg bra med min kjøring, dvs. rolig kjøring fra a til b. Da blir også bensin forbruket rimelig lavt.
Toyota RAV4 (2008)
Kjøpte bilen privat, og den hadde gått drøyt 200 tusen kilometer når jeg kjøpte den. Den hadde inntil da hatt jevnlig service på Toyota merkeverksted, men det generelle vedlikeholdet ellers hadd
Toyota RAV4 (2008)
God på vinterføre,og trekker greit en henger.. Dårlige bakseter og komfort. Lite verksteds utgifter. Vel 1 liter diesel på milen.
Toyota RAV4 (2008)
Billig i drift til å være SUV. Bruker ca 0.9l på milen. Lite feil.
Toyota RAV4 (2008)
Bilen er flott å kjøre å kommer seg bra frem. Litt liten plass i bagasjen og antispinn er det ikke bryter får. Da må denne fysisk slås av med en kombinasjon av brems/håndbrekk. Uten om dette er
Toyota RAV4 (2008)
Ok fram og tilbake til butikken bil. Starter alltid, bruker litt drivstoff. ELENDIG komfort og null kjøreglede. Dårlig plass, ingen bil for aktive familier med hund. Lite krefter når man drar tunge
Ford Fiesta (2017)
Overraskende mye kjøreglede, er nok av de beste i klassen på der punktet. Fin komfort.
Lexus NX (2018)
God bil. MEN: Opplevde å stå fast i snøen og håpte 4wd ville dra meg fram. Men 4wd kobles kun inn under fart! Utrolig, det er jo i slike situasjoner en også trenger 4wd.
MG ZS EV (2022)
Veldig mye bil for pengene. Super familiebil hvis man trenger god plass. God rekkevidde og man får den rekkevidden som er annonsert. God byggekvalitet.
BMW X5 (2021)
Komfortabel, kjøreglad bil. Ikke voldsom praktisk til tross for størrelse men funker bra for en familie på 4. Har hatt litt problemer med varmeapparatet i bilen men det har blitt løst av forhandle
Toyota Land Cruiser (2019)
Rå arbeidshest som kommer frem overlat men samtidig gir deg komfort i massevis. Legendarisk modellserie.
Ford Mustang Mach-E (2021)
Generelt veldig godt fornøyd. Kværneland bil i Bergen har tatt de få ting jeg har klaget på umiddelbart tak i og utbedret.
BMW i4 M50 (2022)
Herlig bil med god komfort og kjøreglede. Lavt forbruk når man kjører pent og ikke lar seg friste av kreftene.
Kia EV6 (2022)
Brukbar kjørelengde på ca 450 km på sommer, høy ladefart på hurtiglading pga 800 v, mye bil for pengene på lanseringstidspunkt. Masse funksjoner med bla. kjøling i seter og kamera for kryssende
Toyota RAV4 (2008)
Kjøpte bilen privat, og den hadde gått drøyt 200 tusen kilometer når jeg kjøpte den. Den hadde inntil da hatt jevnlig service på Toyota merkeverksted, men det generelle vedlikeholdet ellers hadd
Jaguar I-PACE (2019)
Fantastisk bil på sommer og vinter, noen utfordringer har det vært men disse har blitt løst av forhandler på svært proffesjonel måte. Vurderer å oppgradere fra 2019 HSE/FE til 2024 HSE
Volvo V70 (2009)
Bilen er en skikkelig god en. Man føler seg trygg på at den starter på morgenene, aldri noe trøbbel og god å kjøre. Den passer seg bedre på langtur enn mye småkjøring noe som forklarer seg se
BMW i4 M50 (2022)
Meget fornøyd med min i4 M50. Den er morsom å kjøre og liker utformingen på skjermer, seter og utseendet. Kjører man Taycan og denne etter hverandre merker man at Taycan er hakket bedre å kjøre
Mercedes-Benz S-klasse (2015)
En fantastisk bil å eie. Du kjøper ikke en slik bil av økonomiske årsaker, men at du vil flytte deg fra A til B på 1. klasse. Å det gjør du, så til de grader.
BMW i4 M50 (2022)
Dette er kvalitet og kjøre glede til en veldig overkommelig pris. Det er det nærmeste du kommer en stasjonsvogn uten at det er det. En diskre design perle
BMW iX (2021)
En drøm innvendig , og på veien